lilo, tylko, że w obu przypadkach jest informacja "Lokalizacja przedmiotu: Hong Kong, Hongkong" a to oznacza cło + Vat
[O2] Czym się różnia te zaworki
Zwiń
X
-
Re: Czym się różnia te zaworki
Zamieszczone przez mecenasik1J0 906 627
SKODA OCTAVIA (09.1996 - …) - 1.9 TDI; 1.9 TDI 4x4
Silniki: AGR; AHF; ALH; ASV; ATD
Zamieszczone przez mecenasik1K0 906 627
Skoda Octavia Combi 1.9 TDI (1Z5) (2004- )
Skoda Octavia 1.9 TDI (1Z3) (2004- )
Nie można ich zamienić, nie są kompatybilne"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
jesteś w 100% pewny ?
Bo z tego co mi sie wydaje to beda pasowac a nawet wtyczki sa te same i cała reszta . Jak namierze oba zawory to porównam ale wstepnie po foto nawet widac ze sa te same
1J0 http://images7.fotosik.pl/144/1926300d825edb0dmed.jpg
1K0 http://eter-mot.info/?1532,zawor-apg...-1k0-906-627-a
Komentarz
-
-
Zamiennie będzie pasował na 100% np. 1J0 906 627 B - 1K0 906 627 A po za tym jak się doczytałem to ten z początkiem 1J0 jest starszego typu (nawet tak wychodzi w Etce, pokazuje tylko roczniki 1997-2000 i 2001-2011 O1) i do O2 pasuje oraz lepszy jest ten 1K0 (zresztą już symbol K świadczy, że jest do O2)
trochę więcej na ten temat i dywagacji na ten temat:
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiszczuZamiennie będzie pasował na 100% np. 1J0 906 627 B - 1K0 906 627 A po za tym jak się doczytałem to ten z początkiem 1J0 jest starszego typu (nawet tak wychodzi w Etce, pokazuje tylko roczniki 1997-2000 i 2001-2011 O1) i do O2 pasuje oraz lepszy jest ten 1K0 (zresztą już symbol K świadczy, że jest do O2)
Wizualnie różnią się wyprowadzeniami, bo 1K0 ... ma wszystkie skierowane w tę samą stronę, natomiast 1J0 ma w dwie strony.
I teraz ciekawostka - tak mi się wydaje.
Podmieniłem swój 1K0 na ten 1J0. Zrobiłem tak bo turbina na 1 biegu późno mi łapała - tak od 2500, czasami wcześniej. Na pozostałych biegach było OK. Błędów w komputerze brak. Po podmianie okazało się, że samochód chodzi lepiej i o dziwo mniej pali. Na trasie wychodzi prawie litr mniej. Kupiłem więc nowy zaworek o oznaczeniu 1K0 906 627 A i jakie było moje zdziwienie gdy się okazało, że turbina łapie co prawda wcześniej ale spalanie powróciło do normalności, czyli było takie samo jak na starym oryginalnym zaworku.
Pojechałem więc do mechanika i poprosiłem o ponowną podmiankę na zworek 1J0 i testuję go teraz po mieście. Widać już jednak, że spalanie spadło.
O co tu chodzi?
trochę więcej na ten temat i dywagacji na ten temat:
http://uk-mkivs.net/forums/p/9110/2888081.aspxPozdrawiam.
Błażej
Skodzinka z wyciętym DPF
Komentarz
-
-
mecenasik, popatrz co wstawiłem troche wyzejILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mecenasikO co tu chodzi?
Zamieszczone przez mecenasik
Dzięki za link ale ja niestety nie bangla po angielsku.
Zamieszczone przez tomus7mecenasik, popatrz co wstawiłem troche wyzej"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Biszczumecenasik, niestety fachowcem od spalania nie jestem. Może napisz do krzynol'a on Ci bardziej pomoże :wink:
Podałem Ci tylko różnice między zaworkami. Do O2 powinien być 1K0
Teraz nie wiem, czy ten nowy zaworek jest sprawny czy może uwalony.Pozdrawiam.
Błażej
Skodzinka z wyciętym DPF
Komentarz
-
-
mecenasik, co tu jest do rozumienia czytamy opis i wiadomo do jakiego silnika pasuje i do czego służy (no chyba, że ktoś ma kłopoty z czytaniem i rozumieniem ) a pytania jak to działa, czy można zamieniać co się stanie po co robić sobie samemu problemy.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Wybacz stary, ale rozumienia jest dużo. Otóż ja pytałem o zasadę działania i czy można je zamienić. A Ty mi podałeś linki o których ja wiedziałem i które nie odpowiadają na moje pytania.
Nadal nikt nie odpowiedział czy można je zamienić czy nie. Odpowiedzi typu - nie polecam, ja bym nie zamieniał itp. nic nie wnoszą, bo nikt nie napisał dlaczego nie poleca.Pozdrawiam.
Błażej
Skodzinka z wyciętym DPF
Komentarz
-
-
mecenasik, napisałem Ci, że nie można zamienić, bo 1J0 nie jest kompatybilny z O2 i jest starszego typu.Włożenie go może skutkować uszkodzeniem. To tak jakbyś do silnika benzynowego nalał ON, bo jest tańszy. Chwilę pojedziesz, ale silnik szlag trafi. Reasumując - masz O2 więc nie kupuj na siłę coś co jest z O1"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zależy co masz na myśli pisząc o kompatybilności, bo jeśli wygląd , to żaden problem z instalacją. Polak potrafi.
Co może uszkodzić? Turbinę?
Zobacz co napisał kolega Krzynol. Napisałem do niego, tak jak mi poleciłeś.
cytuję
"te zaworki to jest zwykły elektromagnes z gumką zamykającą zawór na powietrze
oznaczenia indeksowee na końcu dotyczą umiejscowienia rurek na wężyki i innych kształtów
zasada działania jest taka sama i na pewno nic nie zepsujesz
nie powiem ci czy spalanie spada czy nie od tego, ale wątpię"
I co Ty na to?Pozdrawiam.
Błażej
Skodzinka z wyciętym DPF
Komentarz
-
-
Biszczu, wyciągałeś N75?
nie, bo nie masz, nie feruj wyroków, jak się nie znasz, jo?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Z tym batem masz rację.
Zastanawia mnie jednak to, dlaczego po zmianie na inny zaworek samochód zaczął mniej palić. Jak pewnie wiesz, kupiłem przecież oryginalny zawór i wymieniłem uszkodzony ale spalanie nie spadło, natomiast na tym drugim (1J0 ..), spadło. Okazuje się, że to są te same zawory, różnią się kierunkiem wyprowadzeń. Dlaczego więc nie można by go zostawić, cena ropy na pewno nie pójdzie w dół tylko w górę. Cały czas bardzo mnie to zastanawia, tym bardziej, że fachowcy mówią iż ten zaworek nie ma wpływu na spalanie. To dlaczego u mnie zaczął mniej palić? Przychodzi mi do głowy coś takiego, że ten nowy który kupiłem jest uszkodzony i dlatego zachowuje się prawie tak samo jak stary.Pozdrawiam.
Błażej
Skodzinka z wyciętym DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mecenasikTo dlaczego u mnie zaczął mniej palić?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz